جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است توسعه روابط بین‌الملل در حوزه سلامت در مشهد در دستور کار قرار گرفته است
سرخط خبرها

جنایت در دورهمی هم‌خدمتی‌ها | جوان بوکسور مشهدی کشته شد

  • کد خبر: ۲۳۱۹۷۶
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
  • ۱
جنایت در دورهمی هم‌خدمتی‌ها | جوان بوکسور مشهدی کشته شد
نزاع شبانه حوالی بوستان سیمرغ قاسم‌آباد، یک کشته و ۳ مصدوم به‌جا گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، دعوایشان احتمالا از یک جرو بحث ساده یا انداختن یک متلک آغاز شده بود، فحش رکیکی که از دهان یکی از آنها خارج شده بود، همچون ناقوسی بود که این گروه را به جان هم انداخت. یک گروه با دست خالی و به پشتوانه رفیق بوکسورشان جلو می‌روند و گروه مقابل نیز با وجود تعداد کمترشان با چاقویی که در دست یک نفرشان بوده پا به میدان می‌گذارند و دقایقی بعد فرد بوکسور و سه دوستش در حالی در خون می‌غلتند که جوان بوکسور کشته می‌شود.

پسر جوان مدت‌ها از دوران خدمتش گذشته بود و سرگرم کار و زندگی‌اش بود. او در فضای مجازی همچنان با رفقای دوران سربازی‌اش که همه دهه هشتادی هستند، در ارتباط بود. افرادی که تعدادی از آنها ساکن مشهد بودند. او می‌دانست که یکی از دوستانش در تعویض‌روغنی کار می‌کند و دیگری تعمیرگاه خودرو دارد. همه این افراد به‌نوعی شاغل در همین صنف بودند و همین موضوع ارتباط آنها را بیشتر کرده بود.

آغاز دورهمی

روز دوشنبه که تعطیل رسمی بود، یکی از این افراد درخواست دورهمی را مطرح می‌کند و از دوستان هم‌خدمتی‌اش می‌خواهد تا شب دور هم جمع شوند و همدیگر را ببینند. در نهایت شش نفر موافقت می‌کنند و محل جمع‌شدن نیز بوستان سیمرغ، حوالی میدان مادر در قاسم‌آباد بوده است.

این دوستان با دو خوردرو پژو ۴۰۵ از ابتدای شب در این دورهمی حاضر می‌شوند و بگوبخند داشته‌اند. حوالی ساعت ۲۲ در حالی این افراد با خنده و شوخی در یکی از پیاده‌رو‌های اطراف بوستان حرکت می‌کرده‌اند که چشمشان به یک پژو ۲۰۶ سفید رنگ می‌افتد که دو مرد جوان درون خودرو و یکی دیگر نیز کنار خودرو ایستاده و مشغول مصرف مشروبات الکلی بوده‌اند. 
دقیقا مشخص نیست علت اختلاف چه بوده است، اما ناگهان این دو گروه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. سرگروه هم‌خدمتی‌ها بوکسور بوده منتها با دست خالی در حالی به‌سراغ سه سرنشین پژو ۲۰۶ می‌روند که آنها چاقو داشته‌اند.

نزاع در دورهمی

دعوای دسته‌جمعی در حالی آغاز می‌شود که چهار نفر از گروه هم‌خدمتی‌ها زخمی شده و روی زمین می‌افتند و گروه دیگر نیز که گویا زخمی شده بودند با خودرو از محل متواری می‌شوند. با اعلام موضوع به اورژانس، سه مصدوم به بیمارستان ناظران و یکی به بیمارستان طالقانی منتقل می‌شوند.

با وجود تلاش کادر بیمارستان ناظران، جوان بوکسور به علت شدت جراحات جان می‌بازد و سه نفر دیگر نیز در دو بیمارستان بستری می‌شوند. با اعلام موضوع به بازپرس جنایی، بلافاصله قاضی صادق صفری شبانه راهی بیمارستان ناظران می‌شود.

قتل در دورهمی

معاینات اولیه نشان داد که ضربات چاقو به گردن این فرد و خونریزی شدید باعث مرگ او شده است. دو مصدوم دیگر در پاسخ به مقام قضایی، یکی از مهاجمان را که از شروران بنام منطقه قاسم‌آباد بود، معرفی کردند.

تحقیقات مقام قضایی در واکاوی این پرونده ادامه داشت که یکی از مصدومان در این باره گفت: من و رفقایم در حال حرکت توی پیاده‌رو بودیم که با صدای بلند شوخی می‌کردیم و همدیگر را مسخره می‌کردیم. صدای خنده ما بلند بود که به ۲۰۶ رسیدیم و فردی که بیرون بود ناگهان بدون دلیل به ما فحاشی کرد.

با وجود اینکه مصدومان مدعی‌اند در شروع نزاع نقشی نداشته‌اند، این احتمال وجود دارد که آنها ابتدا به سه جوان پژوسوار متلک گفته یا گیر داده باشند و این افراد نیز که حالت طبیعی نداشته با آنها درگیر شده‌اند. یکی از مهاجمان پژوسوار با چاقو در حالی پا به میدان گذاشته که چهار نفر را مصدوم کرده و پس از نزاع نیز از محل گریخته‌اند.

با شناسایی هویت ضاربان، با دستور بازپرس جنایی، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مأمور شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهمان پرونده «جنایت در دورهمی هم‌خدمتی‌ها» شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
0098
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
0
1
در مورد درگیری زدید احتمالا از یک جرو بحث یعنی خبر ندارید ، من میگم اول بزارید همه چی روشن بشه بعد منتشر کنید وخبررسانی کنید ، در مورد قتل دارید قضاوت یکطرفه میکنید ، هر موقع همه ی متهمین بازجویی شدند و صحت حرفاشون توسط چند نفر تأیید شد میشه قضاوت کرد.البته بازم تشکر بخاطر زحمتاتون ولی همیشه دنبال حقیقت بگردید تا حق هیچکس ضایع نشه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->